Výprodeje jsou v plném proudu. Pozor ale na falešné slevy
Po vánočních svátcích do obchodních center vtrhly výprodeje. Člověk by si myslel, že po vánočním šílenství, kdy se v obchodních centrech nedalo ani hnout, už konečně utichne zájem o nakupování, ale ono to tak není a v blízkých dnech tomu ani tak nebude. Výprodeje mají totiž zelenou a odstartovaly doslova v plném proudu. V případě, že se chystáte do některého obchodního domu ulovit pár kousků ve výprodejích, přistupujte k jednotlivým slevám trochu opatrně. Přece jenom i v povánočních výprodejích můžete narazit na falešné slevy.
Nákupní horečka ani po vánočních svátcích ještě neutichla, což ostatně dokazují plné obchodní domy lidí. Hektická nákupní horečka tedy stále pokračuje, důvodem toho jsou povánoční výprodeje, které jsou v obřích rozměrech. Slevy v mnohých obchodech sahají do sedmdesáti a více procent, a tak obchody každý den očekávají obrovský nápor nakupujících.
Češi před Vánoci utráceli rekordně, nyní v tom pokračují
Podle posledních statistik před vánočními svátky utráceli Češi naprosto rekordně. I když by si jeden člověk myslel, že už bude jedna kapsa prázdná a druhá vysypaná, opak je pravdou. Češi utrácejí spontánně dál a radují se z výprodejů, které nastoupily v obchodech s oblečením i bytovými doplňky a elektronikou.
Stejně jako před vánočními svátky, i nyní bychom si měli dát pozor na to, jakých slev využíváme. I nyní se v obchodech skrývají falešné slevy.
Jak poznáme falešné slevy?
K falešným slevám patří například nadsazená vysoká původní cena. Před velkými výprodeji začínají prodejci pomalu a nenápadně zdražovat jednotlivé produkty, posléze je zlevní na původní cenu, aby si lidé mysleli, že je daný spotřebič nebo oblečení za opravdu výhodnou sumu.
Kromě jiného se lidé často nachytat na mravenčí písmenka “až” nebo “do”. Kupují si dané oblečení v domnění, že si koupili oblečení se sedmdesátiprocentní slevou, ale u pokladny zjišťují, že sleva je daleko menší a že se nechali nachytat na ceduli “sleva až 70%”.