Mobilní aplikace jsou důležité také v podnikání
Za posledních 30 let jsme mohli sledovat, jak rychle se rozvíjí technologie. Mobilní aplikace jsme začali používat všichni – ať už jako zákazníci některého z obchodů (z čehož nám plynou výhody) nebo jsme využívali aplikace na ukrácení času (různé hry) nebo života (kalendář, diář, speciální aplikace, upozorňující na preventivní prohlídky, nebo na to, že má náš vůz podstoupit technickou kontrolu nebo výměnu oleje). Důležitý je ale také rozvoj, jaký aplikace zaznamenaly na poli podnikání. I zde se staly neocenitelnými pomocníky.
Řízení mobilních projektů
Řídit projekty je důležitou součástí každodenních činností v každé organizaci, bez ohledu na její předmět podnikání. V tomto ohledu existuje na trhu celá spousta aplikací, z nichž některé obsahují pouze hlavní funkce, jiné jsou doplněny speciálními funkcemi, které mohou být pro někoho velmi užitečné, pro jiného nadbytečné. Mezi složitější aplikace, které nabízí spoustu dodatkových funkcí, patří Freshdesk nebo Beekeper, z těch jednodušších pak budeme jmenovat Trello nebo Google Calendar.
Obchodní komunikace
Komunikace je důležitá v osobních vztazích, ale také ve společnosti. Efektivní komunikace umožňuje rychlejší řešení problémů. Pokud navíc aplikace umožňuje skupinovou komunikaci, je vše ještě jednodušší, protože se nemusí předávat informace každé osobě zvlášť. Aplikace, které takovou funkci podporují, budete už nejspíše znát z osobního života. Mezi nejoblíbenější patří WhatsApp a Facebook Messenger. Pro obchodní komunikaci je ale vhodnější využívat profesionálnější nástroje, jako je například Slack, Zoom Cloud Meetings (umožňuje videokonferenci), WhatsApp Messenger Business (lepší komunikace se zákazníky) či SurveyMonkey (vhodné pro průzkumy mezi zaměstnanci, zákazníky a jinými uživateli).
Prodejní aplikace
V současné době už celá řada společností využívá také aplikace, s jejichž pomocí mohou své zboží nabízet konečným zákazníkům. Je to podobné jako nákup na e-shopu, avšak ještě snadnější.